El-installatører

Mobil ordrestyring til Elektrikere

Mobil ordrestyring til
el-installatører

Elektrikere tilbringer det meste af arbejdsdagen uden for kontoret. Meget ofte er de tvunget til at køre tilbage til kontoret for at udføre deres administrative opgaver, f.eks. at dokumentere arbejdet og timeregistrere.

Med Handyman kan dine elektrikere klare deres administrative opgaver i marken. Dermed kan de bruge tiden mere effektivt. Erfaringer fra en lang række kundeprojekter viser, at Handyman sparer så meget tid, at hver elektriker kan fakturere 1-2 timer mere hver uge.

Handyman forbedrer processen med at indsamle og behandle data hos elektrikeren på stedet og i din virksomhed. På denne måde kan nye ordrer oprettes hurtigt og nemt og tildeles installatørerne. Opdaterede oplysninger om arbejdsordrer kan ses når som helst, og de faktiske ordrer kan spores.

Vores brancheerfaring

Handyman blev oprindeligt skabt gennem udvikling af mobile løsninger til elektrikere. Denne branche er stadig en af vores største kundegrupper i dag. I Norge, hvor GSGroup har sit hovedkontor, bruger hver anden elektriker Handyman.

Den typiske kunde bruger alle Handymans muligheder. Dette omfatter registrering af arbejdstid og nødvendige materialer, brug af lagerfunktioner og reservedelsordrer samt behandling af arbejdsordrer med tjeklisterne.

Tilfredse kunder om Handyman

"Med Handyman registreres alle ordrer, hvilket gør det nemmere for os at afgøre, hvilken servicetekniker der passer til opgaven, hvilket udstyr der er behov for osv. Dette giver grundlag for nemmere udførelse af ordrer og forenklet fakturering."

Prøv Handyman i praksis. Få en demo.

Kontakt

Vil du vide mere om Handyman Office, kan du altid kontakte os - enten via kontaktformularen, via e-mail eller telefonisk. Vores team står til din rådighed.

Tlf. 70 13 70 00
E: info@gsgroup.dk

The future is IN SIGHT

cropped-cropped-thumbnail_20200313_GSGroup_Logo.png