
Handyman Update 9.8.2
Ved at integrere mobil ordrehåndtering i din virksomheds eksisterende ERP-system sparer du værdifuld tid. Det skal være nemt at integrere Handyman med dit eksisterende ERP-system.
Opdateringen – Handyman Office 9.8.1 – byder på en lang række forbedrede funktioner. Især vil brugere af Ressourceplanlæggeren og Servicemodulet kunne mærke forskel. Men forbedringerne og tilføjelserne vil kunne mærkes i alle aspekter af systemet.
Handyman kan integreres til mange forskellige systemer, og hen over sommeren har vi arbejdet på også at nderstøtte Fortnox- og Tripletex-integrationer ved hjælp af Handyman API. I Danmark understøtter vi nu også Visma E-conomic.
”Handyman udvikles hele tiden. Vi kommer med en ny version 8-9 gange om året, så det er en løsning, som kunderne kan vokse med,” fortæller Senior Account Manager Harald Næss fra GSGroup.
Handyman så første gang dagens lys i 1999, og er siden udvidet til at være et system, der dækker en lang rækker brancher.
”Hver gang en ny branche er kommet til, er nye funktioner udviklet på baggrund af erfaringer fra forrige brancher. Og det vil også ske fremover, så kunderne kan vokse og udvikle sig sammen med os. Mange kunder i dag er multifunktionelle, de er ikke bare elektrikere eller rørlæggere. De har for eksempel tagdækning og ventilation med. Og der vil Handyman være en sikker investering. Det er et multidisciplins-værktøj. Og hvis kunden har lyst til at udvide til flere områder, kan Handyman følge med hele vejen,” mener Harald Næss
Højdepunkter i Handyman Office 9.8.1:
Læs her om alle opdateringerne Handyman Office 9.8.1
Ved at integrere mobil ordrehåndtering i din virksomheds eksisterende ERP-system sparer du værdifuld tid. Det skal være nemt at integrere Handyman med dit eksisterende ERP-system.
Det kan betale sig at vælge et Field Servicesystem, der håndterer fotodokumentation. Det sparer tid, og det sikrer, at fotos bliver delt med de rigtige mennesker
Hos Alex Slamsugning i Vig har hurtigere og mere korrekt fakturering styrket likviditeten, efter at virksomheden indførte den mobile ordrehåndteringsløsning fra GSGroup. Systemet har samtidig