Industrier
HANDYMAN KAN BRUGES TIL FORSKELLIGE BRANCHER
ADMINISTRER SERVICEPROCESSER NEMT OG EFFEKTIVT
VORES ORDRESTYRINGS-SOFTWARE BRUGES MED SUCCES I EN LANG RÆKKE BRANCHER.
Handyman har været brugt i årevis i en lang række brancher. På trods af alle forskellene er der ligheder: Service er den afgørende konkurrencefaktor, udfordringer med hensyn til svartider og ressourceplanlægning, høje krav til servicekvalitet med samtidig omkostningspres, behovet for omhyggeligt at dokumentere de leverede tjenester, kravet om at designe serviceprocesser konsekvent/ensartet og effektivt. Handyman er især udbredt i disse industrier:
Dette er, hvad brugerne siger om Handyman
“Det personlige højdepunkt i vores arbejde med Handyman er, at GSGroup har udviklet et rumplanlægger-plug-in til os oven på den installerede base, som hjælper os enormt med den interne vedligeholdelse af vores ejendomme. Rumplanlæggeren giver en grafisk planlægning, der på den ene side viser objekternes placering i de enkelte rum og på den anden side planer for de enkelte systemer inklusive deres komponenter. Det hele er også dynamisk, så alle objekter kan placeres individuelt.”
Stefan Horunsouschef for vedligeholdelse König & Meyer
"Ud over service og vedligeholdelse var "integrationen" en afgørende faktor for Handyman. Vi har koblet vores SelectLine ERP-system til Handyman-softwaren og er glade for den problemfri integration. Integrationen giver nem håndtering af stamdatavedligeholdelse og forenkler faktureringen af ordrer enormt.”
Sven HenseliAdministrerende direktør Service Cooperation Henseli
"Vi havde brug for support med hensyn til digitalisering og var afhængige af software, der har en modulær struktur og dækker alle underområder af vores krav - Handyman så lovende ud ved første øjekast. Ingen i vores branche har et system, der ligner Handyman. I sidste ende hjalp det vi scorer point i et vigtigt udbud og vinder kunden."
Niklas NiehuusBestyrelsesformand PIK AG
"Handyman tilbød os en hurtig og effektiv integration med Navision. Det var vi helt afhængige af undervejs i processen. Serviceteknikerne kan nu behandle deres serviceordrer på en gennemsigtig og struktureret måde i Handyman og synkronisere dem direkte med Navision. Alle registreringer kan meget hurtigt kontrolleres af den ansvarlige embedsmand og redigeres om nødvendigt, og fakturering kan foretages. Før i tiden var der altid problemer med at nå forskellige betalingsmål, men det kan ikke længere ske for os i dag.”
Lothar GieseIT-chef ZÖLLER-KIPPER
Tidligere
Næste