Teknisk service og support

Mobil ordrestyring til servicevirksomheder med kørende teknikere og montører

INDSAMLING AF MOBILDATA TIL TEKNISK service og SUPPORT

Vores kunder bruger Handyman til en lang række forskellige tekniske serviceaktiviteter. Opgaverne spænder fra inspektion af kransystemer til reparation af printere og vedligeholdelse af medicinsk udstyr.

Selv om opgaverne ofte er forskellige, så er udfordringerne normalt ens:

  • Fakturaer kan ikke udstedes rettidigt, fordi feedback fra teknikeren mangler eller er ufuldstændig om hans arbejdstid.
  • Yderligere tjenester, der falder uden for serviceaftalen, kan ikke faktureres, fordi de ikke er registreret separat (f.eks. mindre reparationer udført under vedligeholdelse).
  • Evalueringer af de udførte operationer er vanskelige, fordi teknikerens feedback ikke er tilgængelig i digital form eller er ufuldstændig.
  • Der mangler en komplet servicehistorik for de enkelte enheder eller kunder.
  • Mens der er implementeret en god IT-løsning til dele af tjenesten, mangler der end-to-end support til hele processen fra maskinfilen til implementeringsplanlægning og serviceteknikernes mobile forbindelse

Handyman har hjulpet hundredvis af serviceorganisationer med at overvinde disse og lignende udfordringer hurtigt, effektivt og i høj kvalitet.

Tilfredse kunder om Handyman

"Med Handyman registreres alle ordrer, hvilket gør det nemmere for os at afgøre, hvilken servicetekniker der passer til opgaven, hvilket udstyr der er behov for osv. Dette giver grundlag for både udførelse af ordrer og forenklet fakturering."

Prøv Handyman i praksis. Få en demo.