Styrk konkurrenceevnen med digital ordrestyring
Digitaliser eller dø? Så enkelt kan det nok ikke stilles op. Alligevel tyder meget på, at digitale håndværks- og servicevirksomheder klarer sig bedre i konkurrencen,
Digitaliser eller dø? Så enkelt kan det nok ikke stilles op. Alligevel tyder meget på, at digitale håndværks- og servicevirksomheder klarer sig bedre i konkurrencen,
Skab overblik, indblik og overskud: Sådan styrker du din serviceforretning med et field service-system, der er skabt til integration med Microsoft Business Central og andre
Servicekontrakter er under forandring: Flere og flere kunder vælger at gå fra at købe enkeltopgaver til at tegne abonnement på serviceordninger. Samtidig giver teknologien helt
Service- og håndværksvirksomheders kunder efterspørger i stigende grad selvbetjeningsløsninger, viser erfaringer fra udlandet. For ikke så mange år siden gik vi i en fysisk bank,
I dagens konkurrenceprægede marked er servicevirksomheder afhængige af effektivitet, præcision og skalerbarhed for at levere en førsteklasses kundeoplevelse. Field service management og ordrestyring er kernen
Sommerferien er slut. Arbejdet kalder. Og vi har brugt sommeren på at forberede en ny opdatering af Handyman, der forhåbentlig gør arbejdsdagen lidt nemmere –