En række store og små udbydere af facility management-tjenester er afhængige af Handyman til mobil ordrestyring.
Moderne facility management har til formål at sikre faciliteternes tekniske tilgængelighed, reducere drifts- og administrationsomkostninger og opretholde værdien af bygninger og faciliteter på lang sigt. På alle disse områder kan Handyman hjælpe.
Takket være de forbedrede serviceprocesser arbejder serviceteknikere hurtigere og er derfor mere produktive. Det betyder, at flere serviceordrer kan udføres inden for almindelig arbejdstid, hvilket resulterer i kortere svartider og højere servicekvalitet. Dette er især vigtigt for at sikre, at systemerne er tilgængelige. Med serviceplanlægning i Handyman udføres alt aftalt servicearbejde til tiden.
Tilslutning til forskellige CAFM-systemer (Computer Added Facility Management System)
Dyb integration er mulig op til overførsel af individuelle værdier fra tjeklister.
"Med Handyman registreres alle ordrer, hvilket gør det nemmere for os at afgøre, hvilken servicetekniker der passer til opgaven, hvilket udstyr der er behov for osv. Dette giver grundlag for både udførelse af ordrer og forenklet fakturering."
Asgeir Giskegjerde, produktionsleder, Bravida
Prøv Handyman i praksis. Få en demo.
Key Account Manager
Tel.: +45 25550304
E-Mail: jan.vedsegaard@gsgroup.dk
© 2023 GSGroup