Handymans ERP-grænseflader

MED HANDYMANS INTEGRATIONER ARBEJDER DINE SYSTEMER ALTID SAMMEN.

Tilslutning af Handyman Mobil til ERP-systemet

Handyman er særligt velegnet til integration med andre systemer, fordi produktet er udviklet til det fra starten: Handyman er et åbent system designet til nem dataudveksling med andre systemer. Praktisk talt alle data og indstillinger i Handyman kan automatisk importeres og eksporteres via det standardiserede Handyman API. De fleste af vores kunder har Handyman knyttet til et andet IT-system. Der anvendes integrationer med over 50 forskellige IT-systemer. Udover integration af ordrestyringssystemer er der også integrationer med tidsregistreringssystemer, materialestyringssystemer og systemer til fakturering, økonomi og regnskab.

Handymans ERP-grænseflader

Arbejder du allerede med et ERP-system, et lagerstyringsprogram eller andre systemer såsom et CRM-system eller regnskabssoftware? Brug GSGrups ERP-grænseflader og integrer Handyman til dit eksisterende system:

BMC Service Desk Express
CATUNO.pro
Cordel

DATEV
Easytec ( real Consulting )
E-Conomic
Entrance
Epicor Kinetic

HR Works
IFS
immo-office
Infor LN
Infor M3

Kinetic
Lexware®

Mamut
Miclas.X
Microsoft BIZ-Talk Server
Microsoft Dynamics 365 Business Central (BC)
Microsoft Dynamics AX
Microsoft Navision (NAV)
Microsoft Project
MOSER MOS’aik
Netsoft Metal
Nextstep
orgaMAX

Pollex-LC
Prohandel

SAGE 50
Sage time
SAP™ Business One
SAP™ ERP

Scenario Professional
Selectline
ServiceMax
Soft One
Tripletex
Uni Økonomi
UNIT4 (Agresso)

VISMA Business
VISMA Contracting
Wineline
Wisio mein Büro
Xledger
Zirius

Åben for nye ERP-partnere

Er du ERP-producent eller -partner? Så har du mulighed for at blive en del af vores partnerprogram af vores partnerprogram. Som integrationspartner kan du koble dit system til Handyman. Og som distributionspartner kan du markedsføre de dele af Handyman, der er relevante for dig, til din målgruppe. Du er meget velkommen til at kontakte os.

pexels-fauxels-3184299-scaled.jpg
pexels-zachary-debottis-1888883-scaled.jpg

Brug af grænseflader med Handyman

Det mest almindelige er integration med et ordrestyringssystem. Dette er typisk et merchandise management system, et ERP-system, et service management system, et billetsystem eller et CRM-system. Med en sådan integration oprettes ordrer som normalt i det førende system (f.eks. ERP-system). I stedet for at udskrive ordrerne til montørerne, overføres de til Handyman og videresendes til montørens mobile enhed. Data, som montøren har registreret på sin mobile enhed (f.eks. tidsregistrering, registrering af forbrugt materiale), overføres automatisk til det førende system. Der kan de behandles yderligere, for eksempel til fakturering eller lønberegning. Handyman tager sig ikke kun af synkroniseringen af den mobile enhed, men holder også det førende ordrestyringssystem synkroniseret til enhver tid.

De vigtigste fordele ved integration

  • End-to-end, digital proceskæde uden papir
  • Nem og sikker fakturering: alle data til fakturering
    er tilgængelige i ERP-systemet
  • ERP-processer behøver ikke at blive tilpasset
  • Handyman supplerer ERP-systemet, måden at arbejde på i Office behøver ikke at blive flyttet
pexels-andrea-piacquadio-845451-scaled.jpg

Integration er også mulig på individuel basis

Arbejder du allerede med et ERP-system eller et merchandise management program? Par nemt Handyman med dine eksisterende systemer. På denne måde sparer du dobbeltindtastninger og opretter komplette serviceprocesser – fra oprettelse af ordren til ressourceplanlægning og -behandling i teknisk service til godkendelse, fakturering og økonomiregnskab. For mange af de gængse softwarepakker (f.eks. Lexware, MS Dynamics 365 Business Central, SAP, SelectLine) findes der en standardintegration til Handyman.

Disse standardgrænseflader kan tilpasses individuelle krav, hvis det kræves. Individuelle grænseflader kan også implementeres til andre systemer. GSGroup bruger færdige moduler og standardgrænsefladerne fra Handyman. Det betyder, at individuelle grænseflader også kan implementeres hurtigt og med begrænset indsats.

Field Service Management-app til dit ERP-system

Handyman bruges ofte som field service management software til almindelige ERP systemer. Handyman Mobil- app’en er særligt integreret i Microsoft Dynamics 365 Business Central-systemet . Der er også grænseflader til SAP til behandling af mobile serviceordrer med Handyman. 

Kontakt

Er du interesseret i Handyman? Vil du vide mere om mulighederne for at integrere Handyman i dit system? Udfyld formularen, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Eller lav en aftale direkte med en af vores salgsrepræsentanter.

Tlf.: 70 13 70 00
E: info@gsgroup.dk
[wpforms id="6836"]