Mobil ordrestyring til e-conomic

Handyman og e-conomic: Så er du sikret et field service system, der vokser med virksomheden

NEM OG HURTIG FAKTURERING MED HANDYMAN OG E-CONOMIC

Ordrestyringssystemet Handymans integration til e-conomic gør det nemmere og hurtigere at bogføre og sende fakturaer direkte fra Handyman. Det betyder, at du har endnu større overblik over økonomien – og samtidig kan du spare tid på fakturering og ressourcer på bogføring.
Ressourceplanlægger_1920x1200_macbookair13_front

Nem synkronisering

Integrationen mellem Handyman og e-conomic er en fakturabaseret integration. Når der oprettes en faktura eller en kreditnota i Handyman, eksporterer integrationen automatisk fakturaen til e-conomic, enten som en kladdefaktura eller en bogført faktura.

Integrationen understøtter desuden synkronisering af:

  • Kunder
  • Kundegrupper
  • Kundekontrakter
  • Kundeadresser og -lokationer
  • Prislister
  • Lønkoder og produktgrupper
  • Fakturaer

Handyman tilbyder et meget stort udvalg af funktioner til serviceteknikere, og alle disse funktioner kan bruges sammen med e-conomic integrationen.

En cloudbaseret integration

e-conomic henvender sig både til små og mellemstore virksomheder og til revisorer og bogholdere.

Programmet gør det nemt at samarbejde om regnskabet og er så intuitivt at bruge, at ikke-regnskabsuddannede sagtens kan styre deres bogføring selv. I dag er e-conomic markedsledende i cloud-baserede økonomisystemer i Danmark og har over 170.000 kunder.

Programmet er ligesom Handyman nemt og intuitivt at arbejde i. Alting foregår online, så du kan bogføre hvor som helst og når som helst.

Både Handyman og e-conomic har gratis dansk support, som du altid kan ringe til – det sikrer at systemerne altid virker.

Disponent mit Headset vor Handyman Office

FIELD SERVICE MANAGEMENT SOFTWARE - TIL MOBIL OG KONTOR

Handyman er det professionelle Field Service-system, der dagligt bruges af over 45.000 serviceteknikere og montører i Danmark, Sverige, Norge og Tyskland. Handyman har en lang række features, der er udviklet i samarbejde med servicevirksomheder – lige fra tidsregistrering til avanceret servicehåndtering. Og systemet gør det nemt og intuitivt for både kontorpersonale og montører i marken at holde overblik over opgaver, tids- og materialeforbrug, kontrakter og fakturering.

Kontakt

Vil du vide mere om Handyman? Har du brug for flere oplysninger om e-conomic integrationen til Handyman? Kontakt os - via telefon, e-mail eller blot via kontaktformularen.

Tlf. 70 13 70 00
E: info@gsgroup.dk

The future is IN SIGHT

cropped-cropped-thumbnail_20200313_GSGroup_Logo.png