Maskin- og anlægsteknik

Mobil dataindsamling til maskin- og anlægsteknik

MOBIL DATAINDSAMLING til maskin- og anlægsteknik

I dag er maskin- og anlægsteknik en meget serviceorienteret industri. Kundeservice er en vigtig differentiator fra konkurrenterne og er derfor fokus for enhver maskin- og anlægsproducent. Ud over installation og reparation er vedligeholdelse af store maskiner og systemer en vigtig opgave i kundeservice. For eksempel skal vedligeholdelseshistorikken for den eksisterende installerede beholdning også være tilgængelig til enhver tid, så problemfri vedligeholdelsesprocesser kan finde sted.

Vores brancheerfaring

I dag er maskin- og anlægsteknik en meget serviceorienteret industri. Kundeservice er en vigtig differentiator fra konkurrenterne og er derfor fokus for enhver maskin- og anlægsproducent. Ud over installation og reparation er vedligeholdelse af store maskiner og systemer en vigtig opgave i kundeservice. Vedligeholdelseshistorikken skal f.eks. også altid være tilgængelig for den eksisterende installerede lagerbeholdning, så der kan køre problemfri vedligeholdelsesprocesser.

Som førende leverandør af software til styring af feltservice inden for maskin- og anlægsteknik har Handyman mange års erfaring og omfattende branchekendskab. Vores software er skræddersyet til de specifikke krav og udfordringer i denne branche og gør det muligt for virksomheder at gøre deres processer effektive og øge deres medarbejderes produktivitet. Kunder fra denne branche sætter pris på vores ekspertise og er meget tilfredse med fordelene ved at bruge vores software.

Tilfredse kunder om Handyman

"Med Handyman registreres alle ordrer, hvilket gør det nemmere for os at afgøre, hvilken servicetekniker der passer til opgaven, hvilket udstyr der er behov for osv. Dette giver grundlag for både udførelse af ordrer og forenklet fakturering."