HANDYMAN Field Service management er optimeret til Håndværk, service og teknik.
Se hvad vi kan gøre for dig
Fremtidens field service management
Facility Management
Bygge- og anlæg
El-installation
IT-service
Køle- og klimaanlæg
Maskin- og anlægsteknik
Teknisk service
Skadeservice
Medicinsk
Andre brancher
God service begynder med Handyman
HANDYMAN FIELD SERVICE MANAGEMENT ER UDVIKLET I SAMARBEJDE MED FØRENDE SERVICEVIRKSOMHEDER.
Handyman bruges hver dag af over 45.000 montører og teknikere i en lang række brancher. På trods af alle forskellene er der ligheder: Service er en afgørende konkurrencefaktor, behovet for optimering af svartider og bedre ressourceplanlægning, høje krav til servicekvalitet, omkostningspres, krav til omhyggeligt at dokumentere arbejdet - og ikke mindst ønsket om at levere ensartede og effektive serviceprocesser.
Dette er, hvad brugerne siger om Handyman
“Det personlige højdepunkt i vores arbejde med Handyman er, at GSGroup har udviklet et rumplanlægger-plug-in til os oven på den installerede base, som hjælper os enormt med den interne vedligeholdelse af vores ejendomme. Rumplanlæggeren giver en grafisk planlægning, der på den ene side viser objekternes placering i de enkelte rum og på den anden side planer for de enkelte systemer inklusive deres komponenter. Det hele er også dynamisk, så alle objekter kan placeres individuelt.”
"Ud over service og vedligeholdelse var "integrationen" en afgørende faktor for Handyman. Vi har koblet vores SelectLine ERP-system til Handyman-softwaren og er glade for den problemfri integration. Integrationen giver nem håndtering af stamdatavedligeholdelse og forenkler faktureringen af ordrer enormt.”
"Vi havde brug for support med hensyn til digitalisering og var afhængige af software, der har en modulær struktur og dækker alle underområder af vores krav - Handyman så lovende ud ved første øjekast. Ingen i vores branche har et system, der ligner Handyman. I sidste ende hjalp det vi scorer point i et vigtigt udbud og vinder kunden."
"Handyman tilbød os en hurtig og effektiv integration med Navision. Det var vi helt afhængige af undervejs i processen. Serviceteknikerne kan nu behandle deres serviceordrer på en gennemsigtig og struktureret måde i Handyman og synkronisere dem direkte med Navision. Alle registreringer kan meget hurtigt kontrolleres af den ansvarlige embedsmand og redigeres om nødvendigt, og fakturering kan foretages. Før i tiden var der altid problemer med at nå forskellige betalingsmål, men det kan ikke længere ske for os i dag.”