El-installatører

Mobil tidsregistrering, ordrestyring og kvalitetssikring til elektrikere

Tag kontoret med i marken

Med Handyman kan dine elektrikere klare deres administrative opgaver i marken og dermed udnytte tiden effektivt. Vores erfaringer viser, at Handyman er så tidsbesparende, at hver elektriker kan fakturere 1-2 timer mere hver uge.

Handyman Mobile er udviklet til elektrikere på farten. Appen er nem at betjene. Samtidig er den ekstremt kraftfuld og har lang række unikke funktioner til bl.a. tidsregistrering, planlægning, kvalitetssikring og digitale servicerapporter. Med en simpel konfiguration kan mobilappen sættes op, så dine elektrikere kun ser de funktioner, de virkelig har brug for. Handyman er dog meget mere end mobil tidsregistrering og ordrestyring til elektrikere. Den mobile løsning er en del af Field Service management-systemet Handyman, der også omfatter Handyman Office og Handyman Ressourceplanlægger.

Skabt til elektrikere

Handyman blev oprindeligt skabt som mobil tidsregistrering og ordrestyring til elektrikere. Branchen er stadig en af vores største kundegrupper i dag. I Norge, hvor GSGroup har sit hovedkontor, bruger hver anden elektriker Handyman. Den typiske el-installatør udnytter en lang række af Handymans muligheder. Det omfatter bl.a. projektplanlægning, registrering af arbejdstid og nødvendige materialer, brug af lagerfunktioner og reservedelsordrer.

Tilfredse kunder om Handyman

"Med Handyman registreres alle ordrer, hvilket gør det nemmere for os at afgøre, hvilken servicetekniker der passer til opgaven, hvilket udstyr der er behov for osv. Dette giver grundlag for nemmere udførelse af ordrer og forenklet fakturering."

Prøv Handyman i praksis. Få en demo.