Dynamics 365 Business Central udvidelse til Handyman

Det er nemt at integrere field service-systemet Handyman med dit Microsoft Dynamics 365 Business Central-system. Få glæde af integrerede digitale serviceprocesser. Nyd en hurtig og nem implementering. Kontakt os og lad Handyman sætte skub i din serviceforretning.

Den mobile løsning til Microsoft Dynamics 365 Business Central

Field Service udvidelse til Business Central: Udvidelsen fungerer som adapter til nem integration af Handymans field service-løsning med Microsoft Dynamics 365 Business Central – uden programmeringsindsats.

Med Business Central Expansion eksporteres alle nødvendige stamdata (f.eks. kunder, serviceartikler, materiale osv.) fra MS 365 BC til Handyman. Derudover udveksles arbejdsordrer med de nødvendige oplysninger (f.eks. jobbeskrivelse, kontakter, adresse på lokationen, serviceartikler osv.) mellem systemerne. Det betyder, at teknikerens tidsregistrering samt materialeforbrug skrives direkte tilbage i ordren. Det er ikke nødvendigt at indtaste arbejdssedler. Alle data er umiddelbart tilgængelige til fakturering, omkostningsregnskab og lønregnskab.

Handyman kan bruges sammen med dit system umiddelbart efter installationen. Tilpasninger til dine specifikke krav kan hurtigt implementeres ved at konfigurere dem i Handyman. Interfacet er meget fleksibelt, så MS 365 Business Central brancheløsninger og specialprogrammering også kan kobles til det mobile servicestyringssystem Handyman.

Arrangement-DE-Business-Central-Resource-Planner-HM-Mobile.png

Field Service udvidelse til Business Central

  • Alle ændringer af Business Central, der kræves til grænsefladen, er inkluderet i udvidelsen
  • Udvidelsen er tilgængelig enten via Microsofts AppSource-butik eller via sideindlæsning
  • Interfacet kan konfigureres med få klik i MS Business Central
  • Omfanget og dybden af integrationen kan bestemmes af kunden selv
  • Handyman leverer komplet dokumentation til brugere og udviklere
  • GSGroup har sin egen NAV/BC365-udviklerkompetence og integrerer din ERP-partner, hvis det er nødvendigt
  • Kort projektvarighed
  • Bevist i mange store, mellemstore og små projekter

Business Central med Field-Service-udvidelse

  • Vedligeholdelse af stamdata
  • Konfiguration
  • Skab arbejdspladser
  • Plukning af materiale
  • Kontrol af teknikernes optegnelser
  • Afregning af ordrer

Handyman kontor & ressourceplanlægning

  • Brug er valgfrit
  • Yderligere konfigurationsmuligheder
  • Grafisk ressourceplanlægning med træk og slip
  • GANTT-diagram til teknikerplanlægning
  • Kortvisning med ruteplanlægning og ruteoptimering

Servicetekniker App Handyman Mobile

  • Mobil tidsregistrering
  • Mobil datafangst
  • Kundespecifikke tjeklister
  • Registrering af materialeforbrug
  • Offline-funktion med synkronisering

Handyman gør dine serviceprocesser fra MS Dynamics 365 Business Central mobile

Ordrer kan oprettes som normalt i Microsoft Dynamics 365 Business Central. I stedet for at udskrive ordresedlerne til teknikerne, overføres ordrerne til Handyman via udvidelsen og stilles til rådighed for serviceteknikerne på deres mobile enheder. Planlægning kan udføres enten i Business Central eller i Handyman Office. Alle data, som teknikeren har samlet i Handyman Mobile, rapporteres tilbage til Business Central. Der kan de bruges som normalt til fakturering, lønregnskab og internt regnskab. For brugerne virker integrationen for problemfri, som om feltpersonalet havde direkte adgang til MS 365 BC-systemet med deres tablets eller smartphones. Administration af løsningen (f.eks. administration af serviceteknikere, brugerrettigheder, konfiguration af integrationen) foregår centralt i MS 365 BC. Handyman supplerer således Microsoft Dynamics 365 Business Central med mobil dataindsamling eller komplet service management software. Kunderne kan nemt selv definere integrationsdybden: I udvidelsen vælges de datatyper, der skal importeres og eksporteres (f.eks. ressourcer, arbejdstyper og serviceordrer). Derefter kan individuelle elementer vælges til eksport inden for en datatype (f.eks. individuelle arbejdstyper).

Teknisk gennemførelse

Der ydes support til at arbejde med serviceordrer samt kontraktordrer og projekter. Med Field Service udvidelse til Business Central kan standardimplementeringer af MS 365 BC knyttes til Handyman med nogle få konfigurationsindstillinger. Grænsefladen er dog også designet til at integrere kundespecifikke MS 365 BC-implementeringer, der bruger felter, tabeller eller forretningslogik, der afviger fra standarden med en lille indsats.

Forbindelsen mellem Microsoft Dynamics 365 Business Central og mobiltjenesteappen Handyman muliggør en hurtig, end-to-end serviceproces uden afbrydelser.

Field Service udvidelse til Business Central er en videreudvikling af det gennemprøvede interface til Handyman Mobile til NAV/Navison, som stadig er tilgængeligt for ældre versioner af MS Dynamics NAV/Navision.

pexels-mikhail-nilov-7663143-scaled-1.jpg
pexels-pixabay-210158-scaled-1.jpg

Cloud eller on-premise

Uanset om du bruger Microsoft Dynamics 365 Business Central i skyen eller har det installeret lokalt on-premise kan du integrere med Handyman. Vores interface er velegnet til begge scenarier.

Handyman fås også som et cloudbaseret field service management system, hvor GSGroup driver infrastrukturen for dig.

5 trin til test i dit BC 365-system

Du kan nemt teste Handyman – i direkte samspil med dit BC 365 system:

1. Anmod om din test ved hjælp af knappen nedenfor

2. Indlæs udvidelsen i dit BC 365-system

3 Følg GSGroup-instruktionerne for at foretage de nødvendige indstillinger i Business Central

4. Installer Handyman-mobilappen fra en butik

5. Udført: Dine ordrer fra BC 365 kan behandles mobilt i Handyman

pexels-burak-kebapci-132340-scaled-1.jpg