Enhver it-tjenesteudbyder, der tilbyder service på stedet hos kunden, kender disse problemer: Ved udgangen af måneden er medarbejdernes timesedler ikke komplette, og de leverede tjenester kan ikke faktureres. Teknikeren på stedet er alt for lang tid om at løse problemet med en printer, fordi han mangler oplysninger om, hvad hans kolleger har gjort i tidligere opgaver.
Virksomheder, der bruger Handyman, har ikke disse udfordringer: Takket være field service-appen er registreringen af arbejdstid altid komplet og opdateret. Servicehistorikken kan ses når som helst – helt ned til de tjeklister, der tidligere er udfyldt.
Tilbyder I jeres kunder innovative IT-løsninger? Med Handyman er du også meget i tråd med trenden inden for mobil field service management software.
IT-serviceudbydere sætter pris på Handymans brede vifte af muligheder. Ressourceplanlægning gør det nemt at planlægge – især presserende serviceopgaver. Handyman genererer automatisk arbejdsordrer for gentagende serviceopgaver. Især blandt it-servicevirksomheder bruges tjeklistefunktionen meget. Den sikrer, at alle indstillinger foretages og dokumenteres korrekt. I IT-rådgivning bruges Handyman ofte til mobil tidsregistrering og som en tidsregistreringsapp.
"Med Handyman registreres alle ordrer, hvilket gør det nemmere for os at afgøre, hvilken servicetekniker der passer til opgaven, hvilket udstyr der er behov for osv. Dette giver grundlag for både udførelse af ordrer og forenklet fakturering."
Asgeir Giskegjerde, produktionsleder, Bravida
Prøv Handyman i praksis. Få en demo.
Key Account Manager
Tel.: +45 25550304
E-Mail: jan.vedsegaard@gsgroup.dk
© 2023 GSGroup