El-installatører
Mobil ordrestyring til Elektrikere
Mobil ordrestyring til
el-installatører
Elektrikere tilbringer det meste af arbejdsdagen uden for kontoret. Meget ofte er de tvunget til at køre tilbage til kontoret for at udføre deres administrative opgaver, f.eks. at dokumentere arbejdet og timeregistrere.
Med Handyman kan dine elektrikere klare deres administrative opgaver i marken. Dermed kan de bruge tiden mere effektivt. Erfaringer fra en lang række kundeprojekter viser, at Handyman sparer så meget tid, at hver elektriker kan fakturere 1-2 timer mere hver uge.
Handyman forbedrer processen med at indsamle og behandle data hos elektrikeren på stedet og i din virksomhed. På denne måde kan nye ordrer oprettes hurtigt og nemt og tildeles installatørerne. Opdaterede oplysninger om arbejdsordrer kan ses når som helst, og de faktiske ordrer kan spores.
Fotodokumentation
Klar tildeling af fotos, ingen irriterende sortering af fotos fra forskellige kameraer

Digital tidsregistrering
Arbejdstimer registreres fuldstændigt og fejlfrit
- Nem tidsregistrering
- Tidsregistrering for teams/kolonner
- Problemfri tidsregistrering med start/stop
- Booking af overarbejde
- Godkendelse af timer på kontoret
- Yderligere behandling til fakturering og løn

Forvaltning af eksisterende aktiver
Omfattende, komplette og altid opdaterede data om den installerede base
- Fleksibelt strukturtræ med et vilkårligt antal niveauer
- Klar struktur
- Fås på kontoret og på farten

Service historie
Teknikere og disponenter er altid informeret om historikken for den aktuelle opgave
- Komplet historie af planterne
- Fås på kontoret og mobilt
- Automatisk opdatering ved nye ordrer

Korrekt registrering af det anvendte materiale
Enkel, fejlfri optagelse
- Scan funktion
- Registrering af alt materialeforbrug
- Lager
- Online kontrol af lagerniveauer

Gennemførelse af ordren direkte hos kunden
Accepter, mangelsmeddelelser, tekniske aftaler mv. er tydeligt angivet
- Registrering af kundens underskrift på stedet
- Rapporter, der kan tilpasses
- Servicerapport er straks tilgængelig for kontoret

Individuelt designede tjeklister og protokoller
Komplet dokumentation på stedet
- Fleksibelt design
- Meget let at redigere
- Link til enhedstypen eller det enkelte system

Vores brancheerfaring
Handyman blev oprindeligt skabt gennem udvikling af mobile løsninger til elektrikere. Denne branche er stadig en af vores største kundegrupper i dag. I Norge, hvor GSGroup har sit hovedkontor, bruger hver anden elektriker Handyman.
Den typiske kunde bruger alle Handymans muligheder. Dette omfatter registrering af arbejdstid og nødvendige materialer, brug af lagerfunktioner og reservedelsordrer samt behandling af arbejdsordrer med tjeklisterne.
Tilfredse kunder om Handyman
"Med Handyman registreres alle ordrer, hvilket gør det nemmere for os at afgøre, hvilken servicetekniker der passer til opgaven, hvilket udstyr der er behov for osv. Dette giver grundlag for nemmere udførelse af ordrer og forenklet fakturering."
Asgeir Giskegjerde, produktionsleder, Bravida
Prøv Handyman i praksis. Få en demo.
Kontakt
Tlf. 70 13 70 00
E: info@gsgroup.dk