Enhver it-tjenesteudbyder, der leverer tjenester på stedet hos kunden, kender disse problemer: Ved udgangen af måneden er medarbejdernes timesedler ikke komplette, og de leverede tjenester kan ikke faktureres. Teknikeren på stedet er alt for lang tid om at løse problemet med en printer, fordi han mangler oplysninger om, hvad hans kolleger har gjort i tidligere opgaver.
Virksomheder, der bruger Handyman, har ikke disse udfordringer: Takket være appen er registreringen af arbejdstid altid komplet og opdateret. Servicehistorikken kan ses når som helst – helt ned til de tjeklister, der tidligere er udfyldt.
Tilbyder I jeres kunder innovative IT-løsninger? Med Handyman er du også meget i tråd med trenden inden for mobil forretning.
IT-serviceudbydere sætter pris på Handymans brede vifte af muligheder. Ressourceplanlægning muliggør nem planlægning – især til presserende fejlfindingsordrer. Vedligeholdelsesplanlæggeren genererer automatisk arbejdsordrerne for gentagende opgaver. Især blandt it-tjenester bruges tjeklistefunktionen meget. Dette sikrer, at alle indstillinger foretages og dokumenteres korrekt. I IT-rådgivning bruges Handyman ofte til mobil tidsregistrering og som en tidsregistreringsapp.
"Med Handyman registreres alle ordrer, hvilket gør det nemmere for os at afgøre, hvilken servicetekniker der passer til opgaven, hvilket udstyr der er behov for osv. Dette giver grundlag for både udførelse af ordrer og forenklet fakturering."
Asgeir Giskegjerde, produktionsleder, Bravida
Prøv Handyman i praksis. Få en demo.