Handyman Office

STANDARDSOFTWARE DER EFFEKTIVT STYRER ALLE ARBEJDSORDRER

Dit servicestyringscenter

Handyman Office-applikationen er til serviceledere og medarbejdere på kontoret. Det sikrer en effektiv styring af alle arbejdsordrer og opgaver. Handyman Office bruges også til at konfigurere hele Handyman-systemet. Handyman Office giver dig et løbende opdateret overblik over din serviceorganisation. På den måde kan du hurtigt bearbejde åbne opgaver, identificere forbedringspotentialer, gribe målrettet ind og tilpasse systemet efter dine behov.
Handyman Office - Auftrags-Management

Overblik over alle ordrer

Ved hjælp af Handyman Office har brugeren altid overblik over alle aktuelle og planlagte arbejdsordrer. Derudover er nemme søge- og filterfunktioner tilgængelige, ligesom forskellige rapporter. Visningen af ​​de ordrer, der skal administreres, kan filtreres individuelt efter forskellige kriterier såsom status, ordretype, prioritet, start-/slutdato osv.

Handyman Office husker disse indstillinger for hver bruger, så den enkelte bruger kan vælge den indstilling, der passer bedst til opgaverne. Alle historiske data på ordrer og opgaver er også tilgængelige, og det giver mulighed for til enhver tid at hente en ordrehistorik for hver kunde.

Ordrer perfekt forberedt til teknikeren

Stort set alle funktionerne i Handyman Mobil er også tilgængelige i Handyman Office. På den måde kan medarbejdere på kontoret også registrere tider, booke materialer og udfylde tjeklister.

Det betyder, at alle kendte oplysninger om kunder, kontakter, lokationer, jobbeskrivelser, nødvendige materialer osv. kan registreres af medarbejderne på kontoret. Du kan vedhæfte fotos, dokumenter eller tegninger til ordren og dokumentere din kommunikation med kunden. Reservedele, som teknikeren under alle omstændigheder skal udskifte, kan også registreres.

Alle data registreret i Handyman Office er umiddelbart tilgængelige for serviceteknikeren i Handyman Mobile. Med kun et enkelt klik har han alle de data, der skal bruges, for at kunne behandle ordren.

Service Manager mit iPad

Efterbehandling af opgaver på den nemme måde

Når arbejdet er færdiggjort på den mobile enhed, kan montørens indtastninger suppleres og rettes på kontoret. Handyman Office har forskellige funktioner til at gennemføre efterbehandlingen af opgaver hurtigt, effektivt og grundigt. Muligheden for at godkende hele opgaven eller individuelle tids- og materialeindtastninger er særlig nyttig. Ordrer kan udskydes – for eksempel hvis du skal vente på en faktura fra en underleverandør. Medarbejderne på kontoret har altid overblik over, hvilke ordrer og varer, der stadig skal kontrolleres, og hvilke, der er klar til fakturering.

Handyman Office kan automatisk prissætte hver vare baseret på informationer, du angiver.

Arbejder du med eller uden et ERP-system?

Funktionerne i Handyman Office dækker hele din serviceproces – også selvom du ikke ønsker at bruge eller tilslutte et ERP- eller merchandisestyringssystem:

  • Forvaltning af kundebase
  • Styring af den installerede base (objekter / enheder / maskiner, som du leverer tjenester på)
  • Automatisk generering af vedligeholdelsesordrer baseret på din maintenance plan
  • Servicehistorik for alle ordrer pr. kunde, placering og enhed
  • Vedligeholdelse/import af artikelstamdata og priser
  • Udarbejdelse af tilbud
  • Oprettelse af ordrer
  • Regler for automatisk fastsættelse af kundens pris
  • Udarbejdelse af fakturaer
  • Dashboard, rapporter og evalueringer

Har du nogle af disse funktioner i dit ERP- eller merchandisestyringssystem i dag (såsom Lexware, MS Navision, MS Business Central eller SAP) og vil gerne bruge dem sammen med Handyman? Brug derefter Handymans ERP-interface, der passer til dit system.

Erfolg im Handwerk

Tilpasning til dine behov

Handyman Office giver dig mulighed for at tilpasse systemet til dine behov gennem en letforståelig grænseflade. Du opretter dine egne tjeklister og serviceformularer, definerer rettighederne for de enkelte brugergrupper og administrerer ordbøger og obligatoriske poster for dine teknikere.

Hvis det er nødvendigt, kan Handyman suppleres og udvides med forskellige valgfrie moduler. Helt individuelle udvidelser, der er helt skræddersyet til dine specifikke krav, er også mulige.

Handyman er tilgængelig on-premise eller som et cloud-tilbud.

Kontakt

Vil du vide mere om Handyman Office? Vi glæder os til at svare på dine spørgsmål - via kontaktformularen, på e-mail eller telefon.

Tlf.: 70 13 70 00
E: info@gsgroup.dk

The future is IN SIGHT

cropped-cropped-thumbnail_20200313_GSGroup_Logo.png