SERVICE-SOFTWARE

Hold anlæg kørende – og kunder tilfredse. Handyman er et avanceret vedligeholdelsessystem udviklet til servicevirksomheder. Systemet samler forebyggende vedligehold, serviceplaner, arbejdsordrer og reservedele i ét flow – forbundet med kalenderplanlægning, udstyrs¬historik, mobile tjeklister, billeder, godkendelser og fakturering. Reducer nedetid, opfyld lovkrav og få hurtigere fakturering. Europæisk udviklet og brugt dagligt af mere end 45.000 teknikere og montører.

DERFOR VÆLGER SERVICEVIRKSOMHEDER HANDYMAN

Handyman giver service- og vedligeholdelsesteams fuld kontrol over planlagt arbejde, anlægspleje og arbejdsordrer – så du minimerer nedetid, overholder krav og afslutter sager (og fakturerer) hurtigere.

ALT-I-ÉN SERVICEPLATFORM

Handyman samler hele din vedligeholdsproces i ét servicesystem – fra anlægsregistrering og serviceplaner til arbejdsordrer, inspektioner, dokumentation, reservedelsstyring, godkendelser og fakturering. Kør mere effektivt, reducer uplanlagt nedetid, fang alle fakturerbare opgaver og skalér uden at øge administrationen.

Mobilapp til teknikere

Tidsregistrering

Materiale & lager

Fotodokumentation

Tjeklister

Servicehåndtering

Servicekontrakter

Tilbud

Ordrestyring

Fakturaer

Ressourceplanlægning

Ruteoptimering

Rapporter og evalueringer

ERP-integrationer

Andre funktioner

USKRÆDDERSYET TIL DIT VEDLIGEHOLDSMILJØ

Ikke to serviceoperationer er ens. Handyman tilpasses dine anlæg, dine lovkrav og dine arbejdsgange – helt uden specialudvikling. Opsæt tjeklister, serviceplaner og godkendelsesflows for hver branche – fx:

DERFOR ER SERVICESOFTWARE EN GOD INVESTERING

Hvis din virksomhed arbejder med maskiner, udstyr eller faste serviceaftaler, er et dedikeret serviceprogram den hurtigste vej til højere oppetid, sikrere drift og hurtigere fakturering.

Ved at forbinde planlæggere, teknikere og kunder – og digitalisere hele processen fra planlægning til afslutning – bliver vedligehold en forudsigelig og målbar forretningsmotor.

GUIDE: FREMTIDEN FOR SERVICE-SOFTWARE

Vedligehold bevæger sig fra reaktiv fejlfinding til datadrevet, prædiktiv drift.
I vores whitepaper Fremtidens Field Service Software kan du lære, hvordan du:

DET SIGER VORES BRUGERE

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL


Servicesoftware – også kaldet et vedligeholdelsessystem eller serviceprogram
 – digitaliserer hele vedligeholdsprocessen. Det dækker alt fra anlægsregistrering og serviceplaner til arbejdsordrer, inspektioner, tids- og materialeregistrering, dokumentation, godkendelser og fakturering. Handyman forbinder planlæggere, teknikere og kunder i én samlet platform.

Enhver virksomhed med udstyr eller faciliteter, der kræver løbende vedligehold – fx el- og VVS-virksomheder, facility management, byggebranchen, industriservice, medicoteknik, forsyning og transport. Både små teams og store koncerner kan levere hurtigere, mere stabil service med mindre administration.

Handyman er en professionel serviceplatform, som bruges dagligt af over 45.000 teknikere og installatører. Den kombinerer mobil app og kontorværktøjer for fuld kontrol over anlæg, serviceplaner, arbejdsordrer, materialeforbrug, dokumentation og fakturering.

Handyman har en fleksibel prismodel, hvor du kun betaler for det antal licenser, du har brug for. Se vores priser her.

Med Handyman Cloud (SaaS) kommer du hurtigt i drift. Færdige skabeloner, service-tjeklister og ERP-integrationer gør implementeringen hurtig og effektiv.

Handyman kan integreres med mere end 40 systemer, bl.a. Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidl. NAV) og SAP – så vedligehold og økonomi altid hænger sammen.

Engelsk, dansk, svensk, norsk, finsk, tysk, fransk, hollandsk, italiensk, spansk, ungarsk og tjekkisk – og flere sprog tilføjes løbende.

De fleste vælger Handyman Cloud (SaaS) med sikker EU-hosting, automatisk opdatering og høj tilgængelighed. Ønskes drift i eget miljø, tilbyder vi også on-premise installation.

Ja. Handyman udvikles løbende i samarbejde med service- og vedligeholdsvirksomheder i hele Europa. Nye funktioner, moduler og integrationer sikrer, at du altid er på forkant med krav og teknologi.

Support på engelsk samt lokale teams i Danmark, Sverige, Norge og Tyskland. Telefonsupport mandag–torsdag kl. 8–16 og fredag kl. 8–15, med e-mail support hele døgnet.

SE HANDYMAN I AKTION

Book en gratis demo og lad os vise dig de funktioner der betyder mest for din virksomhed. Du kan også kontakte os direkte, hvis du har spørgsmål.