Mobil ordrestyring til BUSINESS NEXT

E-conomic integration til Field Service management: Med Handyman og BUSINESS NXT er du sikret et field service system, der vokser med virksomheden

Handyman er en mobil løsning som forenkler og effektiviserer

Handyman er blevet et af de vigtigste værktøjer for den moderne håndværker. Det giver dig overblik over planlagte begivenheder, giver dig mulighed for at give tilbud hos kunden, holde styr på tid og materialer og dokumentere med fotos, tjeklister og anden lovpligtig dokumentation - alt sammen via telefon, pc eller tablet. Handyman integreret med Business NXT giver dig problemfri digital kommunikation mellem dem, der sidder på kontoret, og dem, der arbejder ude i marken.

Nem synkronisering

Handyman er integreret med tovejskommunikation med Business NXT, så man kan få et dagligt overblik over tids- og materialeforbrug samt kunder, leverandører og andre vigtige oplysninger.

Business NXT-integrationen understøtter synkronisering af:

 ✓ Prosjekter✓ Produkter/Materiell
 ✓ Ordreregistreringer✓ Ansatte
 ✓ Rapporter✓ Avdelinger
 ✓ Kunder og kundekategorier✓ Ordrekategorier
 ✓ Leverandører✓ Aktiviteter

Business NXT har mange konfigurationsmuligheder og bruges på forskellige måder, afhængigt af hvordan du har valgt at konfigurere systemet.

Handyman tager højde for dette i integrationen, så det er nemt at tilpasse integrationen til de valg, der er truffet i Business NXT.

EN SKYBASERT INTEGRASJON

Business NXT passer større bedrifter, og er et avansert ERP-system som er enkelt å bruke. Det er et helhetlig og automatisert system som også tilrettelegger for manuell bokføring, slik at du kan jobbe med flere selskaper samtidig – uten å hoppe mellom ulike systemer. Business NXT er utviklet for å håndtere et større volum av transaksjoner, og høyt antall brukere og klienter. Sammen med Handyman sin integrasjon får man en sømløs forbindelse mellom feltpersonalet og den sentrale regnskapsavdelingen

SOFTWARE TIL FIELD SERVICE MANAGEMENT - TIL MOBIL OG KONTOR

Handyman er det professionelle Field Service management-system, der dagligt bruges af over 45.000 serviceteknikere og montører i Danmark, Sverige, Norge og Tyskland. Handyman har en lang række features, der er udviklet i samarbejde med servicevirksomheder – lige fra tidsregistrering til avanceret servicehåndtering. Og systemet gør det nemt og intuitivt for både kontorpersonale og montører i marken at holde overblik over opgaver, tids- og materialeforbrug, kontrakter og fakturering.