Service management med Handyman

Handyman Servicestyring gør det nemt og effektivt at sælge serviceaftaler og gentagne serviceopgaver til dine kunder. Modulet skaber overblik over servicehistorik og dokumentation.

Den komplette løsning til servicestyring

Modulet til Servicestyring har en lang række anvendelsesmuligheder og gør det nemt at udvide servicetilbuddet i din virksomhed uden at skulle skalere arbejdsstyrken betydeligt. Modulet skaber især overblik over kontrakter, serviceaftaler og hvad der er udført på de forskellige anlæg og serviceenheder. Handyman Servicestyring gør det muligt at administrere systeminformation (installeret base) og service-/vedligeholdelseskontrakter. Automatisk oprettelse af serviceordrer baseret på en vedligeholdelsesplan er også mulig. Servicestyringssoftwaren fungerer problemfrit sammen med Handyman Mobile.

Vigtige funktioner i Handyman Servicestyring

Placering og udstyr

Serviceobjekter og deres placering kan organiseres som ønsket. Der er ingen grænser for strukturen i Handyman. Du kan knytte tjeklister og dokumenter til enhederne, og historikken for servicebesøg og reparationer følger udstyret, uanset hvem der ejer det.

Serviceskemaer

Serviceskemaer bruges til at dokumentere den service, der udføres for kunden. Derudover kan du have separate punkter til at dokumentere arbejdet internt. I kombination med kontrakter får du en dynamisk opgaveliste, som viser, hvad der skal udføres ved hvert enkelt besøg.

Materialer kan knyttes til formularerne, så de korrekte materialer og reservedele automatisk vises på serviceordrerne. Det sikrer korrekt fakturering og logistik. Serviceformularerne danner grundlag for ordrens servicerapport.

Servicerapport

Servicerapporten oprettes på baggrund af serviceformularerne for ordren og kan sendes til kunden af både Handyman Office og Handyman Mobile.

Kontrakter

Kontrakten bruges til at generere serviceordrer automatisk, på det rigtige tidspunkt og med det rigtige indhold. Derudover kan du enten fakturere servicen i Handyman’s faktureringsmodul, eller Handyman kan sende en fakturaordre til ERP-systemet. Kontrakterne kan indeksreguleres, så du er sikret, at fakturabeløbene er korrekte og i overensstemmelse med aftalen med kunden. Yderligere aftalte stigninger i kontrakterne kan faktureres automatisk med smarte faktureringsregler.